Sunday 26 February 2012

Kelas Forex

Bagi yg berminat untuk mengikuti kelas saya anda boleh menghubungi saya di abdrazak3845@yahoo.com atau hub saya di 0162081871

utk melihat keberkesanan sistem yg saya gunakan tuan/puan boleh melawati laman blog saya yg terdahulu di http://www.xtraforex.wordpress.com/

Terma & Syarat adalah seperti berikut :-

A.  Kursus Persendirian :-
1.  Jangkamasa kursus               :  3 hari (9.00 pagi-5.00 petang)
2.  Yuran Kursus                       :  RM1800.00 seorang
3.  Tempat                                 :  Selangor Polo & Equastrian Club, Sek 10, Kota Damansara, Sgor.

B. Kursus Berkumpulan :-
1.  Jangkamasa kursus               :  3 hari ( 9.00 pagi-5.00 petang)
2.  Yuran Kursus                       :  RM3500 (Maksima 10 peserta)
3.  Tempat                                :  Selangor Polo & Equastrian Club, Sek 10, Kota Damansara, Sgor.

Bagi kursus yg tuan/puan ingin di adakan diluar lembah kelang tambahan bagi penginapan hotel serta tambang kapalterbang akan dikenakan.

Utk melihat keberkesanan sistem yg saya gunakan...tuan/puan boleh melayari laman blog saya yg terdahulu di http://www.xtraforex.wordpress.com/

No comments:

Post a Comment